Bli kund hos oss idag!

Vad händer när du blir kund?

Förutom att vi ödmjukast och glatt hälsar dig välkommen till oss på LS Assistans så börjar direkt vårt samarbete för att tillgodose ditt assistansbehov på bästa sätt. Vi sköter allt från början till slut. Tillsammans bestämmer vi när din assistans ska starta. Eventuell rekrytering av personal sköter vi i samråd med dig. Schemaläggningar, genomgång av rutiner och föreskrifter, kontakter med myndigheter m.m. är andra saker som vi tar hand om åt dig.

Självklart kommer vi att ha kontinuerliga träffar och utvärderingar med dig för att säkerställa att du är nöjd kvalitén på assistansen vi utför.

Ett första möte

Vi kommer överens om en tid för en träff hos oss eller hos dig. Vid första träffen så går vi igenom hur din situation ser ut idag och framför allt hur vi ska kunna förbättra den.

För dig som idag inte har assistans gör vi en bedömning av dina möjligheter att få detta beviljat. Därefter hjälper vi dig med ansökan för att erhålla detta.

För dig som redan har personlig assistans går vi tillsammans igenom hur den fungerar i nuläget. Vad som fungerar mindre bra och hur den kan förbättras. Kanske är det så att ditt behov har utökats! Då behöver du hjälp med ansökan om fler timmar. Vid avslag eller tvist med Försäkringskassan eller kommun så står vi, kostnadsfritt, till tjänst med detta!

Vid byte från annat assistansbolag så sköter vi detta åt dig så att du enbart har kontakt med oss.

Hur ska din assistans se ut?

Självklart berättar vi även mer om LS Assistans, visioner och mål. Vad som utmärker oss och varför vi är det bästa valet för dig. Vi vill ge dig, utifrån dina behov och önskemål, ett optimalt förslag på hur din assistans skulle kunna se ut.

Men allt börjar med att du kontaktar oss. Så skicka oss ett mail med hjälp av kontaktformuläret på ”kontakt” sidan
eller slå oss en signal så berättar vi mer.

Kontakta oss

Lediga Jobb

Bli kund

Cookies

GDPR

Producerad av CC Mediakonsult