Bli kund hos oss idag!
Vad händer när du blir kund?
Förutom att vi ödmjukast och glatt hälsar dig välkommen till oss på LS Assistans så börjar direkt vårt samarbete för att tillgodose ditt assistansbehov på bästa sätt. Eventuell rekrytering av personal sköter vi i samråd med dig. Schemaläggningar, genomgång av rutiner och föreskrifter, kontakter med myndigheter är saker som vi hjälper dig med.

Ett första möte
Vi kommer överens om en tid för en träff hos oss eller hos dig.
För dig som idag inte har assistans gör vi en bedömning av dina möjligheter att få detta beviljat. Därefter hjälper vi dig med ansökan för att erhålla assistans.
För dig som redan har personlig assistans går vi tillsammans igenom hur den fungerar i nuläget. Vad som fungerar mindre bra och hur den kan förbättras. Kanske är det så att ditt behov har utökats? Då är vi behjälpliga med ansökan.
Vid byte från annat assistansbolag så sköter vi detta åt dig så att du enbart behöver ha kontakt med oss.
Hur ska din assistans se ut?
Självklart berättar vi även mer om LS Assistans, visioner och mål. Vad som utmärker oss och varför vi är det bästa valet för dig. Vi vill ge dig, utifrån dina behov och önskemål, ett optimalt förslag på hur din assistans skulle kunna se ut.
Men allt börjar med att du kontaktar oss. Så skicka oss ett mail med hjälp av kontaktformuläret på ”kontakt” sidan eller ring oss så berättar vi mer.
Öppettider
Måndag - fredag
09:00 - 16:00
Lunchstängt: 12:00 - 13:00
Kontakta oss
Lediga Jobb
Bli kund
Cookies
GDPR
Producerad av CC Mediakonsult